Tag

woensdag 1 augustus 2012

Nail-art 30 day's challenge: Day 1; Red nails.

Aangekomen bij de eerste dag van de Nail-art 30 day's challenge namelijk Day 1: Red nails, ik heb er superveel zin in! Om jullie mijn nail-art te laten zien! Ik heb mijn nagels een rode ondertoon gegeven, en daarna heb ik 2 vakjes een iets donkerdere rode kleur gegeven! Wil je weten hoe het eruit zien? Klik dan op meer lezen..
Dit is de nail-art geworden!! Het resultaat vind ik wel ok, want ik vond het minder leuk als ik alleen rode lak op had gedaan, en op mijn pink (helemaal onderaan) zit een klein friemeltje omdat ik bij de foto's maken me stootte.

Hoe ik het maakte was vrij simpel, kwa matarialen heb je nodig: 2 kleuren lak die kwa toon dicht bij elkaar liggen, bijvoorbeeld; limegroen + grasgroen, lichtblauw + marineblauw, roze + donkerroze etc.
Ik heb voor de kleuren lichtrood en middenrood (zo noem ik het maar) gekozen, de middenrode kleur was anders dan verwacht want op de nagel heeft hij een paarse gloed vergleken met de lichtrode kleur!
Stap 1: Je lakt je nagels een van de 2 kleuren, voor mij is dit de lichte kleur geworden want als je licht over donker doet dan kan het zijn dat je 2 laagjes van de lichte kleur nodig hebt, want anders komt de kleur niet goed uit.
Stap 2: Je pakt een dottingtool en gaat met de andere kleur vakjes maken, en die vakjes inkleuren. Zo inkleuren dat de lijntjes zo recht mogelijk zijn, want het lukt niet altijd.
Stap 3: Je verwijderd de foutjes met nagellakremover en een wattestaafje en je brengt een topcoat aan.
That's it!

De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn:
Lichtrode kleur = Better late than never ~ Essence
Middenrode kleur = So Glamourous ~ Essence

Ik vind deze nail-art heel leuk geworden, want ik vond het design ook wel leuk! Deze nail-art is goed voor mensen met korte nagels. Maar op lange nagels doet hij het ook goed!
Ik zie jullie vrijdag met het volgende thema : Orange nails.

Wat vonden jullie van de nail-art?

2 opmerkingen: