Tag

dinsdag 7 augustus 2012

Vakantie! + Summernails

Ja vandaag gaan we (weer) op vakantie naar Vessem. Dat is een klein kwartiertje rijden van ons!
Sorry dat we weer weg zijn, maar ik heb wat artikeltjes deze vakantie (maandag t/m zaterdag) ingepland, dus kunnen jullie gewoon nog verder lezen.
Tijdens onze vakantie kunnen we dus geen nieuwe nail-arts maken voor de challenge, sorry!
Daarom ga ik eerdere swatches eventjes terughalen!
Kijk eerst mee voor deze summernails van weheartit.com
Tribal print vind ik zo vrolijk dat het echt iets voor de zomer is, al die kleurtjes!
Deze ombre tint met subtiele glam is super zacht voor de zomer als je niet met zo'n harde Tribal print wil lopen!
Dit model doet me denken aan pip een merk met gekleurde schattige bloemetjes en vogeltjes, super cute voor de zomer!
Flower, flower, flower, bloemetjes zijn echt mijn favo summer nail-art.
Deze roosjes zijn super vet, vooral voor de summer!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden, nu ga ik ook om de dag posten!
Xoxo Bo en Bibi





Geen opmerkingen:

Een reactie posten