Tag

vrijdag 3 augustus 2012

Nail-art 30 day's challenge~ Day 2: Orange nails

Hallo vandaag bij dag 2 van de challenge aangekomen! Namelijk orange nails. Ik heb mijn nagels een oranje ondertoon gegeven met een donker oranje french manicure. Als je wilt weten hoe het resultaat is geworden klik dan op meer lezen (;

Nou dit is het resultaat, jullie zien het niet echt duidelijk dat is wel jammer want de kleuren liggen best dicht bij elkaar. Ik vind het resultaat wel leuk! Niet echt speciaal maarja.. daar is het thema oranje voor xd.

Wat je nodig hebt is simpel, een oranje striper en een neon oranje kleur.
Stap 1. Doe een basecoat of nagelverharder op.
Stap 2. Lak je nagels in de neon kleur.
Stap 3. Maak met de oranje striper een dikke french manicure.
Stap 4. Topcoat&Done!
Simpel toch?

De nagellakjes zijn:
- Cosmetica Fanatica nummer 102.
- Etos nummerloos. } striper
De neonoranje kleur dekt niet zo goed, daarom had ik besloten een french manicure erover te doen want dan schijnt de kleur niet door bij mijn witte randje, de neonkleur lakt een beetje gelly en dat vind ik wel fijn en een mooi resultaat, de striper dekt goed en is een perfecte oranje striper.

Wat vonden jullie van deze dag? Ik vond hem wel goed gaan!
Jullie zien mij zondag met het volgend thema Yellow nails.
Jullie zien Bibi morgen met het thema Orange nails.
Tot overmorgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten