Tag

donderdag 2 augustus 2012

Nail-art 30 day's challenge ~ Day 1: Red nails II

Vandaag zijn we aangekomen bij de eerste dag van de challenge, je zult denken: de eerste dag? die was toch gister! Ja dat klopt ook wel, maar Bo en Bibi(ik) doen hetzelfde thema om de dag, zodat jullie iedere dag een nail-art krijgen! Ik vind de challenge heel leuk en ik heb er vooral veel zin in.
Ik heb mijn nagels gewoon een rode kleur gegeven. Ik heb er heel veel zin in let's start!

Dit is het resultaat! Ik vind het jammer dat de kleur op de foto meer roze lijkt dan dat hij is. Jammergenoeg zit de nagellak een beetje in mijn nagelriemen! Ik vind het wel mooi dat je de glitters goed ziet.

Nou, hoe je het maakte was easy. Stappenplan als je het nodig hebt staat hier beneden.
Stap 1: Eerst doe je een basecoat op je ongelakte nagels.
Stap 2: Je lakt je nagels de kleur die je wilt.  Voor een beter resultaat 2 laagjes.
Stap 3: Topcoat & done!
Nou, simpel toch!

Ik heb van het merk kiko nummer 277 gebruikt een rood/roze glitterkleurtje de glittertjes zie je heel goed. De glitters zijn goud/zilver met een roze glans. Wat een leuk effect is voor de kerst, bijvoorbeeld met een kerstboompje erop. Ik vind deze nagellak het mooiste lakje van de rood/roze kleuren uit onze stash.

De nailart is niet echt bijzonder!
Tot zaterdag met het nieuwe thema Orange nails.

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

1 opmerking: