Tag

zaterdag 4 augustus 2012

Nail-art 30 day's challenge~Day 2: Orange nails II

Hello, vandaag voor mij thema 2, Orange nails. Ik heb een oranje kleur aangebracht en daarover wat glitters, wil je zien hoe het eruit ziet? Klik op meer lezen! Sorry dat het artikel zo laat is.

Dit is het resultaat, ik vind het erg mooi geworden alleen op de foto lijkt het alsof de laag van mijn duim heel dik is, maar eigelijk is dat helemaal niet maarja!

Hoe je het maakte was, alweer heel erg simpel.
Stap 1. Breng een basecoat of nagelverharder aan op je ongelakte nagels.
Stap 2. Breng een oranje kleur aan zonder enige shimmer.
Stap 3. Breng nu de glitterkleur over de oranje kleur aan voor een mooi glam effect.
Stap 4. Topcoat&Done!

De kleuren die ik gebruikte zijn.
- Catrice ~ MAN, go tango!
- Essence color³ ~ Kiss on top of the rock  en dan de oranje shimmer genaamd Dancing in the streets.
Het zijn hele mooie kleuren die erg mooi bij elkaar passen voor dit verschrikkelijk mooie glam effect, mooie combinatie voor koninginnendag!

Ik vind het een leuke combinatie, maar
Wat vind jij van deze combinatie?

1 opmerking: