Tag

maandag 30 juli 2012

Back to home & Nail-art 30 day's challenge!

Jaa, je ziet het aan de titel. Ik ben terug van Bali (en Java)!
Joehoe, het was echt superdepuper leuk!! Ik zou wel een kort verslag maken, dus klik op meer lezen (:.
Jaja, die foto hierboven valt je misschien wel op! Dit is een foto van mijn mobiel (superslecht kwaliteit dus). Maar dit is een foto van een aapje zoals je wel ziet!
Dit aapje kwamen we tegen op de weg, we konden ze voeren met bananen en nootjes, maar ik vond dit stel aapjes wel heel erg schattig, je ziet de moeder/vader dat het kind draagt, super cute!

Dit plaatje hieronder vond ik ook al zo cute, ik had net een aapje eten gegeven, zoals je ziet een banaan! Toevallig keek het baby-aapje heel erg schattig toen ik mijn foto nam! Cute of niet?

Deze foto vind ik echt heel erg vet! Het is van een vulkaan van binnen, deze vulkaan heet: Bromo en hij staat in Java! Hij is nog actief en het groene wat je op de foto ziet is zwavelzuur (volgensmij). Soms hoorde je de vulkaan eventjes brommen, ik denk dat de vulkaan daarom Bromo heet. De zijkanten van de vulkaan waren helemaal niet afgezet, er stond 1 klein hekje die je ook nog op de foto ziet en that's it! Heel gevaarlijk dus! Maar wel een gave belevenis.

De armoede viel mij eigelijk wel mee, behalve in een stad in Java, Jakarta. Daar zag je kinderen op een vuilnisbuilt zoeken naar etensresten en zich wassen in rivieren!
De belevenis was superleuk, en het is echt een gave reis geworden. Het enige minpunt was, dat je 16 uur in het vliegtuig moet zitten! Bah!

Maar nu eventjes over de Nail-art 30 day challenge!
Het is een uitdagen voor 30 dagen en iedere dag krijg je een 'thema' te horen, die je moet uitvoeren op je eigen manier, het leukste is natuurlijk alles zelf te verzinnen, maar als je sommige dingen niet weet denk ik wel dat je mag spieken voor inspiratie, maar Bibi en ik willen natuurlijk zo veel mogelijk zelf verzinnen! Eigelijk alles! Dit is de challenge. Ik hoop dat jullie het leuk vinden  en ik start z.s.m. met de challenge! XOXO Bo en Bibi!

1 opmerking: