Tag

maandag 2 juli 2012

Tag ~ nagellak

Ik zag op het blog van Judith een leuke tag over nagellak.
Ik dacht, tja.. laat ik het maar eens overnemen!
Dus, nu een nagellaktag.. ik heb trouwens nog nooit een tag gemaakt.. dusja, het is wel spannend!
Veel leesplezier!
Bron: weheartit.com

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Ik denk dat ik dan toch voor de budget ga! Ik vind Catrice echt een top merk maar het is niet echt mijn favoriete, ik heb toch wel mijn kleurtjes bij Catrice die ik vaak gebruik.. maar meer gebruik ik ook niet! Essence daarintegen heb ik wel wat veel van, en die gebruik ik ook bijna allemaal.. dus dat is zoizo 1 favoriet merk.. Maar ook Kiko vind ik een fijn nagellakmerk, er zit heel veel in een flesje en het is maar €2,50 en het is van goede kwaliteit.. dus dat is mijn meeste voorkeur! Het nadeel is dat het in duitsland zit! (hieronder zie je een foto van hoe de nagellak er in de kiko winkel eruit ziet)
Bron: weheartit.com

2. Glitter of geen glitter?
Dit is niet echt een moeilijke vraag van mij als het om het schoonmaken van je nagels gaat, dan ga ik zonder glitter, maar voor effect denk ik toch maar dat ik met glitter als antwoord ga! Glitters maken het effect van je nagellak super leuk! Dus met glitter!

3. OPI, China Glaze of Essie?
Ik heb van alle drie de merken geen nagellak! Ik hoor goede verhalen over alle 3! Binnekort ga ik waarschijnlijk Essie kopen! Dus dan weet ik het meer. Ik kan nu nog geen keus maken! Sorry!

4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?
Hoevaak? Dat verschilt bij mij met wat ik heb gekocht die maand. Als ik veel heb gekocht wil ik het allemaal ophebben, de kleuren verwerk ik meestal dan ook in een nail-art of shoplog!
Vroeger lakte ik mijn nagels elke zondag. (rond April). Maar nu is dat veranderd ik lak mijn nagels ongeveer om de 3/4 dagen. Maar soms als ik het heel mooi vind laat ik het een week erop zitten! Maar dat is met uitzondering!
Bron: weheartit.com

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Bij mij ligt de kleur meer aan wat ik zie op de nagels, wat ik draag, wat ik koop en welk seizoen!
In de herfst vind ik donkergroen, donkerrood en zulke kleurtjes heel mooi!
In de winter draag ik het liefst blauwe tinten, grijze tinten en meer donkere kleuren.
In de lente wat pastel kleuren!
En in de zomer graag mintblauw, appeltjes groen, geel, en fele kleuren!

6. Donker of felle kleuren?
Fel opzeker! Ik draag graag felle kleuren, soms doe ik in de winter zelfs neon kleuren op! Donkere kleuren staan niet echt bij mij en ik heb ook meer felle kleuren dan donkere!

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Ik draag op dit moment een nail-art voor deze nail-art klik hier

Bron: weheartit.com
8. Matte nagels, ja of nee?
Nee en ja, soms is het effect wel leuk op je nagels, maar zonder mat, vind ik toch weer leuker!

9. French manicure?
Nee, nooit ook nooit doe ik french manicure, meestal zitten de lijnen scheef etc. en dat ziet er niet verzorgd uit, terwijl het er verzorgd uit moet zien, ik vind het persoonlijk ook leuker als de hele nagel bedekt is, dus voor mij een dikke nee!

10. Favoriete winter kleur?
Ik had het al gezegt, maar als ik de naam moet zeggen toch wel.
Catrice ~ Pool party at night!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden zo'n nagellaktag!
Ik wil hem eens in de 3 maanden doen, want het verschilt toch wel weer en het is wel leuk!

Vinden jullie een tag tussendoor leuk of vinden jullie nail-art en swatches leuker?

3 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een erg leuk tag, ook leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik. IND dit zon leuje tag maar kon hem nergens meer vinden,ik ga hem dus was overnemen;)
    Leuk om te lezen, liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen