Tag

zaterdag 30 juni 2012

Nailart- Tribal print

Heej meiden (en jongens)!
Vandaag ga ik een nail-art doen, namelijk Tribal print.
Ik merk dat dit printje erg populair is in deze lente/zomer, daarom besloot ik om het ook eens te doen.
Wat ik alvast kan zeggen is dat ik blij ben met het resultaat!
Alvast veel kijkplezier!
Het is een how-to opdracht.
Wat je nodig hebt:
- Een witte nagellak (Safari)
- Een blauwe nagellak (H&M: U must have this)
- Een nagelverharder/basecoat (Hema)
- Een roze kleur (Catrice: Meet me at coral island)
- Een paarse kleur (Miss sporty: 343)
- Een zwarte kleur (Essence: Black is back)
- Een gele kleur (Paris memories: 625)

Stap 1: Lak eerst je nagels helemaal paars met de paarse kleur van misssporty!
Stap 2: Nu ga je de andere kleurtjes toepassen in verschillende vormpjes, streepjes, driehoekjes. Doe dit zorgvuldig want anders gaat het scheef lopen of heb je niet genoeg ruimte!
Stap 3: Ga nu met een zwarte striper of met kwastjes en dottingtools streepjes, vierkantjes, en driehoekjes maken. en je zet wat stipjes.. dan is dit je resultaat!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, laat ook even weten of je het fijner vind dat ik buiten foto's maak!
Want ik vind de helderheid veel fijner..

Groetjes, Bo en Bibi!



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! Nu je het zegt, de foto's zijn buiten erg leuk. De nail-art is duidelijker zo :)
    Liefs Edeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk geworden!
    Leuke kleurencombinatie ook :)

    BeantwoordenVerwijderen