Tag

vrijdag 22 juni 2012

Shoppen ~ Verlanglijstje

Hooi lieve lezers en lezeressen!
Vandaag ga ik een verlanglijstje voor jullie maken, Bibi is op kamp en komt vanmiddag terug!
Ik (Bo) heb al vakantie dus ik ga weer zo vaak mogelijk posten!
Gister heb ik geshopt, nouja shoppen kun je het niet noemen maar leuke spulletjes gekocht.
Ik maak er geen shoplog van want ik vind dat ik te weinig daarvoor heb geshopt, dus maak ik een foto die er na de link op staat, ik hoop dat jullie het leuk vinden om iets nieuws te proberen (namelijk een verlanglijstje)! Ik ga binnekort naar Den bosch, daar ga ik lekker shoppen! Daarvan zien jullie zeker een shoplog (en hij kan best groot worden hihi).
Kijk snel mee voor het verlanglijstje en de mini shoplog

Eerst de mini shoplog op de foto!
Ik ben naar de douglass geweest, daar heb ik 2 nagellakjes gekocht en 1 droogspray.
Het roze nagellakje van Herome kost eigelijk €6,00 (volgensmij) maar ik had hem gratis gekregen bij de droogspray, het is nummer 75 San Fransisco.
Dan heb ik ook nog een droogspray van herome gekocht.. ik heb hem nog niet getest maar ik ga hem nog testen!
Bij de kassa lagen 6 nagellakjes voor €1,00 dus had ik er eentje meegenomen! De gele van het merk Paris Memories.

Nu ga ik mijn verlanglijstje laten zien!
Wat voor verlanglijstje? Eentje van Essie! Ik wil binnekort in Den bosch graag essie kopen, ik weet alleen niet welk nagellakje, kijk hieronder voor de swatches.
 Dit is Van d'go: een mooie lichtroze lak
 Dit is French affair een hele mooie barbie lichtroze kleur
 Dit is Lapis of Luxury een hele mooie diep blauwe zee kleur.
 Dit is echt een hele mooie kleur dit is Mint candy apple.
 Dit is Navigate her, een superleuk groen kleurtje!
En de laatste, dit is Topless&Barefoot een lichtbruin kleurtje!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de keuze te maken!

3 opmerkingen:

  1. Zekerweten de eerste, maar de laatste is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zelf kan ook al niet kiezen welk Essie lakje is al eerste wil kopen, ze hebben gewoon te veel leuke kleurtjes!
    Van dit rijtje vind ik vooral Lapis of Luxury en Van d'go erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet mijn keuze ook nog maken bij de Essie lakjes maar ik denk persoonlijk dat ik voor een minty groene kleur zou gaan voor deze zomer of een soort nude roze.


    ik hoop dat dit een beetje helpt

    x

    BeantwoordenVerwijderen