Tag

maandag 25 juni 2012

Review + Nailart ~ Pieces light blue

Heej meiden (en jongens?).
Vandaag ga ik een swatch van een supermooie lichtblauwe 'lucht' kleur laten zien.
Na de swatch (omdat ik hem heel mooi vond) had ik er ook nog een nailart over gemaakt!
Dus houd je van blauw.. klik dan op 'lees meer'




Sorry, hij is een beetje overbelicht ;p.
Nu komen de swatches
Met flits

Zonder flits
Light blue: Wou wat een mooi nagellakje, maar de dekking? Dat viel me echt tegen, de andere pieces lakjes dekken beter dan dit lakje! Maar komt dat dan omdat die donkerder zijn? Geen idee! Dit lakje heeft 2 laagjes gehad op mijn nagels, en de kleur is supertof! Tussen blauw en paars in eigelijk!
De nailart die ik hiermee gemaakt heb is erg erg erg simpel. Kijk maar hieronder
Ik heb met een donkerblauwe Catrice lak (Pool Party At Night ) gewerkt en een groene dottingtool.
Eerst met de grote kant een stip in het midden en daarna met de kleine kant stipjes eromheen.
Topcoat erover en klaar. Het is heel simpel! Maar het heeft toch wel een leuk effect vind ik.
Nu ik aan het typen ben kijk ik er toch steeds na, want het trekt toch wel mijn aandacht.  Leuk zou ook zijn om met een glitterlak in het midden van de bloem te gaan maar dat deed ik toch maar niet want anders zit ik weer een half uur aan mijn nagels om het eraf te halen!
Ik weet niet hoe duur de nagellak van pieces is want ik heb hem gekregen van mijn moeder!

Wat vinden jullie van de kleur van pieces?
Kopen jullie ooit pieces nagellak?

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje en leuke nail-art!
    Ik heb ooit een keer één pieces nagellakje gekocht, maar die is ondertussen helaas al uitgedroogd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de dekking vind ik het echt wel een prachtige kleur!
    Ik heb een paarse van pieces en ik ben er echt dol op :)
    De nail-art die je eraan toegevoegd hebt is echt geweldig, simpel maar trekt de aandacht wel!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen