Tag

woensdag 27 juni 2012

Review ~ La Femme: ...

Heey meiden (en jongens)!
Vandaag ga ik een swatch laten zien van een roze kleur die een beetje neon is..
Het is een nagellakje van La Femme, en ik heb hem van mijn verjaardag gekregen!
Hij komt van de douglass (alhoewel ik enkele keren terug ben geweest maar het niet zag liggen).
Ik weet dat ik veel swatches laat zien, dus ik zou voortaan wat afwisselen, met swatches en gewone stukken, filmpjes etc. Ik hoop dat jullie het nagellakje leuk vinden!
Kijk maar mee!
De achterkant, er staat geen naam op.
De swatches.
Met flits

Zonder flits.
...: Het is wel heel jammer dat er geen naam of nummer op staat, want dat vind ik altijd wel zo handig. Of ik moet maar beter gaan zoeken... maar tot nu toe heb ik niets gevonden! Het kleurtje is (zoals je op de flits foto ziet) best neon. En als je hem op papier swatcht al helemaal! Het dekt wel goed in 2 laagjes, maar niet volledig. Je ziet de witte deeltjes van je nagels namelijk er nog doorheen.  Maar aangezien ik maar 2 nagels heb op die hand die een wit deeltje hebben maakt het voor mij niet echt iets uit. Als kleur om ermee te nailarten zou ik hem toch niet gebruiken. Maar om eroverheen te nailarten is het wel een leuke kleur. Onder deze kleur draag ik trouwens nagelverharder van de hema! Waarvan nog een review komt omdat ik hem al een maand test.


Het kleurtje van La Femme kost volgensmij €2,50 en is te koop bij de douglass.

Wat vind jij van dit kleurtje? Heb je al een La Femme kleurtje? Laat het hieronder even weten!

3 opmerkingen:

  1. Leuk kleurtje!
    Ik heb zelf ook 3 La femme crackle nagellakjes, die had ik een keer voor mijn verjaardag gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. La femme, dat is een merk waar ik nog nooit van heb gehoord... verkopen ze het ook in Belgiƫ?
    Dit is echt een leuk kleurtje, maar wel jammer dat hij niet zo geweldig goed dekt!
    Liefs Edeline

    BeantwoordenVerwijderen