Tag

zaterdag 9 juni 2012

Filmpje: Ombre nails.

Hooi!
Vandaag hebben we een filmpje (die gister al geupload was).
Het is een filmpje met hoe je ombre nails maakt, want tegenwoordig is dat een trend!
Kijk mee voor als het je interesseert!



Wat ik gebruik:
- Een gewone simpele schaar.
- Plakband, -geen plakstift of lijm-.
- Een satéprikker, je kan een lange gebruiken, een korte maar ook een potlood of pen!
- Gewoon afwassponjes of speciale sponsje.
- Een nepnagel
- Miss sporty nagellak ~
- Catrice nagellak ~ Pool party at night
- H&M nagellak ~ U must have this

Bedankt voor het kijken!

Wat vind jij ervan?

4 opmerkingen:

  1. Ombre nails zijn lekker simple en leuk! De video staat alleen op privé, dus kan ik hem niet zien. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ombre nails altijd erg leuk!
    Zoals hierboven al wordt gezegd staat de video alleen nog op privé, dus kan ik hem nog niet zien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het laatste ook geprobeerd, echt leuk! ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh, sorry! Ik zou hem ff online zetten ;$

    BeantwoordenVerwijderen