Tag

zondag 20 mei 2012

Shoplog

Shoplog Konninginnendag & Kruidvat 1+1 nagellak actie.

Hooi! Vandaag (weer) een shoplog!
Ik zal proberen minder shoplog´s te maken want ja, het is een nail/art site!
Als het goed is komt er dadelijk ook een nail-art artikel online!
Maar eerst het filmpje!


Welke nagellak ik heb  gekocht staat op youtube ook in de infobox, maar ik zou het hier ook wel even zetten!

Wat heb ik gekocht:
- H&M setje van nagellak: €3,99
(Summer Sunrise, Strawberry lollipop, Pale violet, Pear icecream)
- Nagellak geel fruity collectie essence: €1,80
- Nagellak oranje fruity collectie essence: €1,80
- Topcoat fruity collectie essence: €2,-
- Nagellak paars season of extremes essence: €1,-
(05. Nude or what?
- Nagellak lichtbruin/roze nude glam essence: €1,30
(02 iced strawberry cream)
- Nagellak lila paars color&go essence: €1,30
(36 Enchanted Fairy)
- Nagellak rood color&go essence: €1,30
(92 better late than never)
- Nagellak blauw color&go essence: €1,30
(55 Let's get lost)
- Nagellak coraal Catrice: €2,50
(030 Meet Me At Coral Island)
- Nagellak donkerblauw Catrice: €2,50
(410 Pool Party At Night)
- Nagellak donkerpaars color&go Essence: €1,30
(87 Passion for fashion)

4 opmerkingen:

  1. Leuke nagellakjes hebben jullie gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakjes! Ik heb er ook een paar van essence die jullie hebben. Leuke blog voor de rest, alleen vind ik het wel een beetje rommelig. Misschien kunnen jullie de camera ergens neerzetten? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! Ik wil het ook wel doen, maar ik weet niet waar! Want we hebben geen standaart dus hij kan niet naar beneden kijken..

      Verwijderen
  3. Sorry maar dat zijn geen swatches, als je ze swatch strijk je het ook uit :)
    Voor de rest een leuk filmpje en mooie lakjes! En ja, de camera ergens neerzetten zou verstandig zijn, misschien op een stapel boeken en dan de lens over de rand heen?

    BeantwoordenVerwijderen